...من ینتظر

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ... وبلاگ شخصی سید ناصر حسینی

...من ینتظر

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ... وبلاگ شخصی سید ناصر حسینی

طبقه بندی موضوعی

درس مبانی مدیریت رفتار سازمانی 1

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

اسلاید های تهیه شده برای دو واحد درس مدیریت مبانی رفتار سازمانی بشرح زیر بر روی وبلاگ قرار داده شد.

می توانید اسلایدهای آموزشی فصول 1 و 2 را از لینک زیر دانلود نمایید. این اسلایدها برمبنای کتاب مدیریت رفتار سازمانی استیفن رابینز تهیه شده و در یک ترم آموزشی ارائه می گردد با این توضیح که هشت فصل دیگر بوسیله دانشجویان ارائه شده و در مجموع کلیه فصول کتاب تدریس می گردد.

دانلود اسلایدهای فصل 1: کلیات

دانلود اسلایدهای فصل 2: انگیزش

دانلود اسلایدهای فصل 3: مبانی رفتار گروه

دانلود اسلایدهای فصل 4: شناخت تیم های کاری

دانلود اسلایدهای فصل 5: ارتباطات

دانلود اسلایدهای فصل 6: رهبری

دانلود اسلایدهای فصل 7: فرهنگ سازمانی

نظرات  (۲)

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ بابک داوطلب
سلام امیر 
 خیلی تشکر میکنم بابت انتشار این اسلاید ولی فصل 3 و 4 دانلود نمیشه در واقع مشکلی به وجود آمده در آپلودش آگه میشه این 2 فصل رو هم مشکلش رو رفع کنید .
باتشکر بابک داوطلب دانشجو کارشناسی ارشد مدریت بازرگانی 
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۵ سید ناصر حسینی
سلام، بابک جان از اینکه به وبلاگم سرزدی متشکرم. امیدوارم از خدمت در معارف خاطرات خوبی داشته باشی و تنبلی منو هم ببخشی، کمتر فرصت می کنم یا بهتر بگم همت می کنم به وبلاگم سر بزنم انشاءلله مشکل اسلاید ها را هم رفع می کنم ولی شما که دیگر ترم را گذراندی و نیازی نداری و از اینکه با تأخیر جوابت را دادم عذر خواهی می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی